Monday, December 8, 2014

Pensyarah Syaitan atau Syaitan yang Melemahkan aku?

Result keluar ari ni dow, tapi aku dah check semalam...bapaak ahhh..nak pengsan, nak terjun bangunan, nak makan banyak, nak gi mabok , err mabok gula jer lah, y'know sugar high; makan kek, coklat, semua benda-benda diabetes..bukan arak tau,bukan!

Sesusah payahnya aku dapat 3.5 semester lepas, tapi sebab satu kos credit besar sem ni aku dianugerahkan dengan sebijik C, C untuk celaka okeh, bukan maki, mari belajar mengeja, C untuk..takpe takyah ulang... akibatnya sem ni aku selama ni berjaya maintain pointer above 3.00, now jadi below 3.00!http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com

Aku ni bukan nak poyo kan, walaupon tak fail nak pecah otak sangat gayanya, tapi aku da korban macam-macam kot nak sambung study ni, lagipon ramai yang look up to me and expecting me to perform, kalau untuk aku je aku tak heran sangat..but this is for everybody who helped me to be here..i don't want to disappoint them....lagipon subjek aku art je kot, kalau medic ke engineering ke tahan la kalau dapat below 3.00 pon, kos tu susah..

Kalau tak berapa nak ada iman ni, aku takleh pikir apa aku da buat...kejamnya lecturer tu, dua kali essay aku dia bagi C termasuk yang final, sedangkan lecturer lagi satu dan lecturer-lecturer last semester pon bagi aku D and HD je, (Australian tak main A, B, C.. dia main HD,D, C.. check ar sini sendiri, bad mood ni taw tak!) I used to be recognised! U make me feel like a loser u moron!http://www.emocutez.com

Dedua essay pon dia komen pasal reference, first essay dia cakap content tak berapa kena dengan soalan, plus wrong reference method, padahal aku guna kat essay unit lain ok je,lecturer lain terima je. Then final essay ni aku siap berjumpa discuss dengan dia pasal content agar betul-betul menjawab soalan, kot email pon aku tanya lagi di saat akhir. Remarks dia cakap content aku menjawab soalan, tapi reference method tak cukup dan salah. Pasal reference je aku boleh dapat C? Pentingnya reference bagi dia! Unit lagi satu tu lagi susah, pasal copyright infringement, open source and piracy, aku dapat HD lagi, content yang penting, buah fikiran aku yang penting kot! Apa masalah beliau??!! photo 75_zps4c64103d.gif

Ya rabbi ya rabb..kenapa..kenapa..uhuk uhuk..memanglah diakui tak syak lagi semester dua ni aku kurang kiasu dalam study, tapi kemonlah, tak kiasu pon i put effort gak kot..kiasu tu level engineering punya budak study..penatla budak art ni nak pi pulun camtu..http://www.emocutez.com

Nouman Ali Khan, help me, say something good to me!!!




Gua kemurungan...http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com

..bisikkanlah la tahzan ke telinga gua..gua rasa macam nak mengesot je ke mana-mana nih.... photo 14_zpsad21d3bb.gif

Semester depan, my final one, kena la pulun kedah pulun nak cover balik, i want to pass with flying colours, not black and white, ganbataeeeeeeeeee  photo 99_zpsfd70d91e.gif..

p/s: aku ada cerita sket pasal ke-tak-best-an sem ni di sini.. it turns out yang macam pengkid tu lagi pemurah bagi markah dari Caronn yang nampak motherly tapi sanggup bagi aku C! cimpengzi betoi


why Caronn, why u did this to me....

No comments:

Post a Comment

U can comment down below